Často kladené dotazy (FAQ)

Záleží na počtu stran v dokumentu?

Nikoliv. Jelikož se nevěnujeme čtení Vašeho textu, nýbrž pouze formátujeme styly dokumentu, množství práce vykonáme zhruba stejné jak pro krátkou bakalářskou práci o 40ti stranách, tak pro rozsáhlou diplomovou práci o 150 stranách. Naše formátování pouze ovlivní větší množství textu v dokumentu.

Nabízíte také tisk a vazbu dokumentu?

Věnujeme se pouze úpravám Vašeho dokumentu v počítači. Hotový dokument poté ukládáme do formátu PDF a zasíláme na Váš email. Pro tisk a vazbu nemáme vybavení. Museli bychom využít externích zdrojů, které by stály náš čas a Vaše peníze a od tohoto kroku jsme se prozatím rozhodli ustoupit.

V čem spočívají zvýhodněné ceny balíčků?

Balíčky jsou formovány tak, abychom měli s přípravou Vašeho dokumentu co nejméně práce.

Příklad: Obsah práce a Víceúrovňové číslování nadpisů stojí jednotlivě služba á 100 Kč. Obsah práce i Víceúrovňové číslování nadpisů totiž vyžadují pročíst celý Váš dokument a naformátovat všechny nalezené nadpisy. Díky tomu lze posléze vytvořit Obsah práce dynamicky a přehledně zarovnaný do bloku.

Pokud si zákazník objedná pouze jednu nebo druhou službu, vždy musíme pročíst celý dokument. V případě, že si zákazník objedná služby v balíčku, procházíme dokument jen jednou a služby provádíme souběžně: formátujeme nadpisy, a zároveň číslujeme nadpisy, a poté už jediným kliknutím vytvoříme dynamický obsah. Vy nám tak šetříte čas, a my Vám tak můžeme ušetřit peníze.

Jak mohu Vaše služby maximálně urychlit?

Vyberte si potřebné služby a v kategorii "Časová zvýhodnění" vyberte "Vyhotovení do 24 hodin". Jakmile vyplníte potřebné údaje v nákupním košíku a odešlete nákup, obdržíme Vaší objednávku. Zadaný čas 24 hodin nám pak běží od chvíle, kdy nám na náš email upravapraci@centrum.cz přijdou všechny potřebné dokumenty (textová část Vaší práce, předpis formátování,  obrázky, atd.). Snažíme se být soudní, a proto pokud bude dodání Vaší práce v časovém horizontu 24 hodin nereálné, budeme Vás kontaktovat a vrátíme Vám peníze.

Poznámka: Časový horizont 24 hodin pro úpravu Vašeho dokumentu nám sice běží od chvíle, kdy nám veškeré Vaše dokumenty přistanou v emailové schránce, nicméně nazpět Vám Vaší práci zašleme pouze v případě, že budou naše služby řádně zaplaceny. Doporučujeme proto mezitím vložit patřičnou finanční částku přímo na náš účet, viz. Platba služeb.

Lze za služby platit dobírkou či hotově?

Veškeré úpravy Vašeho dokumentu provádíme v počítači a také komunikace mezi námi a zákazníky probíhá elektronicky. Hotový dokument ukládáme do formátu PDF a zasíláme na Váš email. Nevyužíváme tedy služeb pošty ani jiných dopravců, a proto platbu dobírkou či v hotovosti neumožňujeme. Více k platbě našich služeb naleznete zde.

Potřebuji něco doupravit. Musím za služby platit znovu?

Pokud jste si u nás objednali jednotlivé služby, můžete si také za mírný poplatek zakoupit službu Dodatečné úpravy. Všechny naše balíčky tuto službu nabízejí automaticky zdarma. Dodatečnými úpravami rozumíme všechny Vaše jednou již zaplacené služby v rámci jednoho dokumentu, které potřebujete využít znovu.

Příklad: Zakoupili jste si balíček "Formát". Vygenerovali jsme Vám dynamický obsah práce, očíslovali kapitoly a pak také očíslovali stránky. Poslali jsme Vám dokument v PDF na Váš email. Dodatečně, třeba po týdnu, se rozhodnete přidat do Vaší práce ještě jednu kapitolu. Použijete stejné číslo objednávky a zašlete nám email s instrukcemi, co máme opravit. Zkontrolujeme v naší databázi, zdali nám posíláte námi již jednou upravovaný a zaplacený dokument a bude-li vše v pořádku, bezplatně Vám novou kapitolu naformátujeme podle zbytku dokumentu, zařadíme ji do obsahu a očíslujeme nové stránky.

Za jak dlouho mi pošlete upravenou práci?

Standardní doba úprav Vašich prací jest 5 dní, resp. 120 hodin, a to včetně víkendů a svátků (nikoliv tedy jen pracovních dní). Pět dní proto, protože se snažíme vyvarovat stresu v případě, že nám bude krátce před termínem odevzdání studentských prací na školách zasláno velké množství dokumentů. V případě, že nebudeme bojovat s návalem dokumentů a Vaše práce bude hotová třeba již třetí den, odešleme Vám jí na email okamžitě, jakmile dojde k uhrazení našich služeb.

Tip: Pokud byste rádi vyhotovení úprav Vaší práci maximálně urychlili, můžete si objednat službu Časové zvýhodnění do 72 hodin resp. do 24 hodin. Více v e-shopu v kategorii Časová zvýhodnění.

Od kdy se měří doba, kterou máte na úpravu mé práce?

V zájmu zachování Vaší spokojenosti počítáme čas strávený nad Vaší prací od chvíle, co po zadání Vaší objednávky obdržíme veškeré požadované dokumenty. Standardní doba k vyhotovení úprav Vaší práce bez příplatku je pět dní, resp. 120 hodin, včetně víkendů a svátků. Ale lze ji uspíšit použitím některé ze služeb Časových zvýhodnění, viz. e-shop.

Příklad:  Objednávku zadáte do našeho systému v pondělí ve 13:25 hodin. Požadované dokumenty nám odešlete o půl hodiny později, tedy ve 13:55 hodin. Než požadovanou operaci Vaše a naše emailová schránka "přechroustá", uběhne pět minut a Váš email se u nás objeví ve 14:00 hodin. Odešleme Vám email o přijetí a v případě, že nebudeme požadovat další dokumenty, zavazujeme se odeslat Vám zpět Vaši upravenou práci do požadovaného termínu počínaje pondělím, čas 14:00 hodin. V případě, že máte objednánu službu Časové zvýhodnění do 24 hodin, pak Vám Vaší práci odešleme nejpozději do úterý do 14:00 hodin. Pokud v tomto závazku selžeme, vrátíme Vám bez výhrad veškeré peníze.

Záznamy: 1 - 8 ze 8